ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Проєктно-технологічна діяльність, в основі якої – реалізація методу проєктів, а проєкт – це план, задум, за результатами якого автор повинен отримати щось нове: продукт, модель та ін., належить до унікальних способів людської діяльності в реалізації творчих задумів та має на меті вирішення наступних освітніх завдань: інтелектуальний розвиток, фізична витривалість та соціальне становлення особистості школяра. В основу методу проектів покладено ідею, що виявляє сутність поняття «проєкт», його прагматичну спрямованість на результат, який можна отримати за умови розв'язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми. Результат можна побачити, продумати, використати в реальній практичній діяльності. Тому необхідно навчати дітей самостійно мислити, знаходити та розв’язувати проблеми, використовуючи знання з різних галузей, уміння прогнозувати результати та можливі наслідки різних варіантів
Популярні дописи з цього блогу
НУШ 5 КЛАС
Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти ( автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.) https://docs.google.com/document/d/1ETbHv8rlMcEEJ0yhhEhTS8IzqB0zHoRH/edit Підручник з Технологій 5 клас НУШ https://drive.google.com/file/d/1cCe8NlTE1MUzU3envuo20nIA0w3vPl05/view
І етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання. 21 жовтня у школі відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та технології. Учні 9 і 11 класів взяли участь. Олімпіада була у тестовій формі де потрібно було набрати 20 балів. Учні 9 класу Греховодова Т. і Ликова М. набрали набільшу кількість балів, а в 11 класі Коваль Ю.
Коментарі
Дописати коментар